تصاویر تبلیغاتی چه تاثیری برمخاطب دارند؟

نویسنده : روابط عمومی
18 آذر 1398
مدت زمان مطالعه ۱ دقیقه
تصاویر تبلیغاتی چه تاثیری برمخاطب دارند؟

 

چقدر از  میزان تاثیر گذاری تصاویر  بر تبلیغات اطلاع دارید ؟

یک تصویر زیبا از هزاران کلام تاثیر گذارتر است .  چرا که با یک نگاه شما بهترین انتقال مفهومی  راطی چند ثانیه به مخاطب رسانده اید .

وبا ثبت لحظه ای  یک موضوع ، تاثیر گذارترین  نشان از حرفه ای بودن خدمات و برند خود را در بهترین شکل به  مخاطب انتقال داده اید.

مخاطبان   پیام در تصاویر همه مردم هستند. پیام تصویری باید به گونه ای به ایشان منتقل شود که کسانی که در تمام اقشارهستند بتوانند پیام شما را درک کنند. 

یک تصویرگویا، زیبا و تاثیر گذار، میتواند شرکت ، خدمات و...شما را از دیگران متمایز کند وبا چکش بصری بسادگی  از دیگر رقبا پیشی بگیرید.

معجزه عکاسی در  تبلیغات و برندینگ این  است که به ساده ترین و کامل ترین حالت ممکن، مفهوم تبلیغ را به ذهن مخاطب می رساند. 

طبق تحقیقات مخاطبین بیشتر جذب تصاویری میشوند  که چشم را نگه میدارندو با ترکیب بندی درست لذت بصری ایجاد میکنند در نتیجه زیبایی بصری در تصویر گرایش به  محتوای داخلی  موضوع را ایجاد میکند.

این روش باعث افزایش دیده شدن تبلیغات و بازدید بیشترمشتری میشود .

 استمرار در تبلیغات بصری باعث می شود محصول شما  در ذهن ها ثبت و به محض دیدن اصل محصول در یک فروشگاه، آن تصویر بازیابی و شخص  را به سمت خرید  از شما سوق  دهد. 

یک تصویر گویا و زیبا نوعی امضاء شخصی برای کار محسوب میشود .

با ایجاد تصویری گویا و زیبا مفهوم بصری و درکی آسان برای مخاطب ایجاد میکنید .

بیاد داشته باشید تصاویری که برای تبلیغات استفاده میکنید  با مخاطب صحبت میکنند ، کمک به  بهتر دیده شدن برند میکنند و کاهش هزینه های جانبی در توضیحات وایجاد محتوای تبلیغاتی  را ایجاد میکند .

تصور کنید  هر ثانیه  که  توضیح شما درباره کسب و کارتان دیر تر انجام شود ویا  طولانی تر شود ، یک مشتری را از دست داده اید.

چه بسا در همان لحظه تاخیر در ساخت تصویری زیبا ،کسب و کاری دیگر میتواند مخاطب شما را با نگاه کردن به یک عکس با رنگ و لعابی بهتر از آن خود کند .

این مطب توسط تجارب  واحد گرافیک اپلیکیشن کاپ دیس تنظیم شده .

در صورت نیاز به مشاوره برای برندینگ و توسعه کارتون با ما در تماس باشید.